Levering

For å sikre ferske varer med god spireevne sendes høstløken på bestilling fra produsenter i Nederland til Norge.

For høsten 2017 har vi følgende bestillings- og leveringsfrister:

- Bestillinger mottatt før fredag 22. september sendes til kunde ca 9. oktober

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra varene sendes fra oss. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Siden planter og blomsterløk regnes som ferskvare og ofte blir ødelagt av å ligge for lenge på postkontoret, forbeholder oss retten til å fakturere uavhentede pakker med kr 200,-

Betaling

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .